neljapäev, veebruar 15, 2024

Arhitektuuristiil

Istusime tunnis. Vaatasin oma vana vihikut. Meile oli õpetatud, et me kirjutaks äärejoone taha märkusi. Olin sinna kirjutanud kaks mõttetut märkust. Need olid mõttetud sellepärast, et need kordasid peaaegu täpselt sama, mis oli kirjas lehekülje põhiosas. Olin kirjutanud äärejoone taha ka harjutuste alustamise kuupäevi. Olin korduvalt õige aastaarvu kirjutamise asemel korranud kuupäevanumbrit, mõnes kohas olin kirjutanud aastaarvuks ka midagi kolmandat. Õpetaja oli vihikut parandanud, aga ainult ühes kohas märganud parandada aastaarvu. Näitasin vihikut pinginaabrile. Olin vihiku võtnud oma kirjutuslaua seest välja tõmmatud vanade asjade sahtlist. Pinginaaber ütles, et ma võiks sahtli põhjapaberi välja vahetada. Mul oli põhjapaberiks tapeet. Vastasin, et jah, see tapeet oli meil seinal vanas korteris. Parandasin, et tegelikult ma ei mäleta, millal meil selline tapeet oli.

*
Lugesin ühe kunstistiili kohta. See oli selline stiil, mille pildinäiteks oli toodud peamiselt elumaju. Kirjutati, et kõige selgemalt esineb see stiil Annelinnas. Ma elasin ise Annelinnas, aga mul polnud sellist mõtet tulnud. Nüüd mõtlesin, et tõepoolest, Annelinnas pole majade kõrvale kõrvalhoonete jaoks ruumi jäetud.

0 vastukaja: