kolmapäev, veebruar 14, 2024

Jutuajamised ja mäng

Ütlesin, et Krjutško oli meistrikandidaat. Vastati, et praegu tal peaks kõrgem järk olema. Ütlesin, et see mind ei huvita, ma räägin sellest ajast, kui mina temaga mängisin. Ütlesin, et ühel korral ma tegin temaga käikude kordamisega viigi. Küsiti, kas teooria järgi. Vastasin, et mitte teooria järgi, aga käikude kordamisega avangus. Ma olin täna tavalisest kauem maleklubis olnud. Mõtlesin öelda, et ema hakkab kodus muretsema.

*
Mängisin Tulvaga malet. Mul olid valged ja valisime avangu 1. e4 e5 2. ... d5. Läksin teooriast välja. Tundus, et sattusin kaotusseisu. Ütlesin, et ma tean, kuidas seda avangut peab mängima, aga tahtsin uut moodi mängida. Tulva pani endale lauale mitu Rubiku silindrit ja lükkas nupud kokku. Ütlesin, et ma tahtsin veel mängida, ma nägin ühte võimalust, kuidas ma oleks võibolla võitnud.

0 vastukaja: