reede, veebruar 02, 2024

Inglaste kihid

Oli koolipäev, aga ma olin kodus. Eile olin koolis käinud, aga täna eelistasin välja magada. Homme oleksin jälle kooli läinud. Mõtlesin, et tuleb jääda senise kirjasõbra juurde.

*
Esineja rääkis, et Inglismaa elanikud jagunevad lordideks ja commonsiteks. Lordid on seal nii rikkad, et kõiki inimesi nimetatakse vähemalt commonsiteks, vaesteks ei nimetata kedagi. Aga viimasel ajal on lordide hulgas rahulolematust, et nende arvamusega ei taheta enam otsuste tegemisel arvestada. Vaatasin, et ma seisan teistest kuulajatest tükk maad eespool. Tagurdasin neile lähemale. Õpetaja hüüdis ühte nime, mis tundus minu nimi olevat. Aga kui läksin talle lähemale, siis oli ta öelnud küll meie perekonnanime, aga venna eesnime. Minule ütles ta nüüd, et minuga räägib ta ruumist väljas. Mõtlesin, et võibolla ma olen midagi teravat öelnud ja mind visatakse selle eest ülikoolist välja.

0 vastukaja: