pühapäev, veebruar 11, 2024

Kohad ja inimesed

Olin ühes võrgukeskkonnas. Loendur näitas, kui palju on seda päeva jooksul klikitud. Äkki tõusis klikkide arv hüppeliselt saja võrra, sest sisenes K. Ehin ja inimesed tundsid tema tegevuse vastu huvi. See oli päeva jooksul teine hüpe. Kallasin taimedele vett. Seda jäi ühest potist üle ja kallasin ka teistesse. Siis mõtlesin, et nii palju ei peaks võibolla kastma, need on kuiva maa taimed.

*
Täna pidi kirjutama eksamikirjandit. Läksin koolimaja tiiba. Ühest klassiruumist tuli üks mees välja, ta ütles, et ma läheks siit ära, siin ei toimu vist midagi, kirjandit kirjutatakse kohvikus. Jäin igaks juhuks siiski paigale. Klassikaaslasi hakkas juurde saabuma. Läksime klassiruumi sisse. Laudadel olid kohad kahel küljel nägudega vastamisi. Istusin Kristeri kõrvale, kelle kõrval olin istunud ka eelmine kord. Siis vahetasin kohta ja läksin laua teisele küljele. Minu kõrvale istus Artur. Vaatasin, et ma olen valinud väga kõrge laua, nii kõrgel ei saa kirjutada. Istusin sama laua madalama kirjutamispinnaga ossa ümber.

0 vastukaja: