teisipäev, veebruar 27, 2024

Kirja väljavõtmine

Läksin postkontorisse. Tõlkisin parajasti Sorokini raamatut ja mulle oli autorilt suur ümbrik. Selle kättesaamiseks oli vaja näidata isikutunnistust. Seda mul ei olnud kaasas. Siis küsiti isikukoodi. Hakkasin seda ütlema, aga läksin sassi. Postkontoritöötaja natuke aitas. Lõpuks tundus, et sain õige isikukoodi öeldud ja mulle anti ümbrik kätte. Ma ei teadnud, kas ma pean tagantjärele isikutunnistuse tooma. Arvasin ühe inimese ära tundvat ja näitasin talle, et mulle on kiri autorilt, keda ma tõlgin. Läksin kohatud inimesega koos edasi, aga mulle hakkas nüüd tunduma, et ta pole siiski see, kelleks ma teda alguses pidasin. Kõndisime mööda teed ja ta pani mulle käe silmade ette, et ma ei näeks, kes ta tegelikult on. Tõukasin ta teelt välja rohu peale. Ta muutus maoks ja roomas vingerdades edasi.

0 vastukaja: