reede, veebruar 23, 2024

Toidupoed

Läksin ühte toidumüügikohta. Klaasi taga olid müügil saiakesed. Üks eesti-vene segakeeles rääkiv poiss tahtis neid osta, aga müüja teda ei teenindanud. Ei teadnud, kas sellepärast, et poiss oli alaealine, või sellepärast, et ta ei rääkinud puhast riigikeelt. Õpetasin poisile, mis on eestikeelsed sõnad. Poiss palus mult abi ka arvutamisel. Seletasin, et sajaga jagada on lihtne, tuleb ainult kaks komakohta edasi liigutada. Poiss palus mult ka teise arvutustehte sooritamist. Ma polnud kindel, kas mul on vajalik arv veel õigesti meeles, aga pakkusin vastuse välja. Seejärel kõndisin poest välja ning majade vahelt turniirimajja. Praegu oli kahe vooru vaheaeg. Mõtlesin, et ma ostsin endale süia liiga vähe, mul võib järgmise vooru ajal kõht tühjaks minna. Tahtsin minna toitu juurde ostma, aga ei olnud kindel, kas ma jõuan enne uue vooru algust käidud. Asusin siiski teele. Välisuksest väljumise järel oli vaja kõrgest servast alla saada. Hüppamiseks oli kõrgus liiga suur. Ronisin mööda seina allapoole ja hüppasin siis, kui kõrgus oli paras. Hakkasin majade vahelt poe poole tagasi kõndima, aga unenägudes vahel vahemaad kasvavad, nii ka see kord. Minust möödusid poisid, kes leidsid tee pealt ühe lähema poe. Hakkasin sisenema nende järel. Mõtlesin, et pean enne ümbruse hoolega meelde jätma, muidu võin hakata poest väljudes kõndima vales suunas.

0 vastukaja: