kolmapäev, veebruar 07, 2024

Videod ja kirjad

Olin ühes võrgukeskkonnas. Sinna oli üles riputatud ajaloo teemaline muusikavideo. Tahtsin vastuseks anda linki teisele samateemalisele muusikavideole. Käivitasin selle ka ise. Algul kartsin, et see on sama, mida ma hiljuti vaadanud olin, siis sain aru, et see on siiski teine. Aga videot ei õnnestunud enam peatada. Me pidime just ära sõitma ja ei saanud selleks ajaks videot mängima jätta. Kommenteerisin kuuldavalt, et ei õnnestu videot peatada, et ei arvataks, et ma seda meelega lasen. Vaatasin oma postkasti. Olin hiljuti saatnud mitmel aadressil kirju ja nüüd oli näha, et kahele kirjale oli keegi vastanud. Selgus, et üks vastaja on Oudekki. Talle olin kirjutanud, et mind on varsti Tallinna kutsustud. Oudekki vastas, et ma tuleks kindlasti Tallinna, nimetades ühte kohta, mida ma seal külastada võiks. Ma polnud varem tahtnud Oudekki kirju teiste inimestega samas ruumis viibimise ajal lugeda, aga täna mõtlesin, et nad ei näe saatja nime.

0 vastukaja: