kolmapäev, veebruar 28, 2024

Vestlusringi järg

Kopeerisin täna tehisintellektile kogu eilse unenäoteooria rubriigis toodud vestlusringi koos blogis välja lõigatud unenäokirjeldusega ja palusin kommentaari. Tehisintellekt vastas: "Minu kommentaar: Ma nõustun, et see unenägu ei pruugi otseselt viidata rangele bürokraatiale või kontrollile isikuandmete üle, vaid pigem võib see kajastada üldisemat ebakindlust ja segadust. Tõepoolest, kirjandus ja intellektuaalne keskkond võivad olla olulised teemad, mis unenäos esile tulevad. Samuti võib see viidata sellele, et inimeste identiteedi ja suhete loomine võib olla keeruline ning ebamäärane. Tundub, et unenägu peegeldab teatud kultuurilist ja sotsiaalset pingeid, mis võivad olla osa ajalooperioodist, mida see unenägu kujutab."

Vastan sellele kommentaarile: "Eilne unenägu oli siiski hea unenägu, muidu ma poleks seda üles kirjutanud. Unenäos võib hea olla ka mõni asi, mis ärkvel olles ei oleks. Tänane unenägu meeldis mulle vähem ja seda ma üles ei kirjuta. See suhete loomise keerulisus, mida tehisintellekt unenäost leiab, on rohkem minu isikuomadustest kui ajastust tulenev. Ma ei tahagi liiga palju suhteid. Ma tahan meeldivat kirjavahetust, mitte palju näost näkku kohtumisi, telefonikõnesid ja reise. Sorokiniga ma kohtuda ei saa, sest ta on surnud, aga unenäos oli võimalik talt kiri saada ja ärkvel olles on olnud võimalik tema raamatuid lugeda, tõlkida ja kommenteerida."

0 vastukaja: