neljapäev, juuni 06, 2024

Kooliõuelt Tallinnasse

Olin vilistlasena kooli õuel. Olin tiivapoolse ukse lähedal. Rääkisin, et siin punktis on õuest täielikult teine pilt. Tavaliselt olen ma kõndinud väravast peaukseni ja see tee on mul peas, teise ukse juures olen käinud harva. Kooliajaga võrreldes on küll muutunud ka see, et varem ma polnud isegi õhtupoolses vahetuses kõige pikem. Hakkasin koos Erikuga Tallinnasse minema. Jõudsin koos Pärnitsaga kohale. Sisenesime kaubamajja. Lugesin seal isa raamatu arvustust. See raamat polnud mulle tuttav, aga see oligi ilmunud välismaal tõlkena võõrkeelde. Mõned lapsed kaklesid. Hoidsin ühte neist kinni ja lahti lastes võtsin lubaduse, et nad rohkem ei kakle. Kui järgmine päev uuesti kaubamajja tulin, nägin samu lapsi ja nad kaklesid jälle.

0 vastukaja: