reede, juuni 14, 2024

Vastuolud plaanides ja hinnangutes

Magasin oma voodis. Vennad torkisid mind kätega, et mind äratada, aga ma ei teinud välja. Nad pistsid käe mu padja alla, et vaadata, mis seal on, seda ma takistasin. Mul oli padja all muuhulgas kell, mille põhjal oleks võidud järeldada, et ma tahan ise ka kella pealt tõusta. Mul oli kindel päevaplaan, mille ma tahtsin ellu viia. Praegu tahtsin magada ja pärast tööd teha. Mulle hakkas tunduma, et võibolla on täna vanaema sünnipäev ja mind püütakse äratada, et ma sinna läheksin. Aga sinna ma minna ei tahtnud, sest täna tahtsin alustada raamatu "Sartor resartus" lugemist.

*
Laskusin koolitrepist. Ma olin vist kõige kiirem, aga üks inimene tundus püsivat minuga umbes ühes tempos. Nooremana olin ma olnud nõrk, praegu tundus, et olen tugevaks läinud, aga kehalise kasvatuse tunnis sain millegipärast endiselt kahtesid ja kolmesid. Või seda ei teadnud, mis on mu kehalise kasvatuse hinded. Selle aine hindeid küll pandi, aga õpilastele enam ei öeldud. Sai ainult veerandi lõpus teada, et mu veerandihinne on neli.

0 vastukaja: