reede, juuni 07, 2024

Teoste käekäik

Tahtsin raamatut välja anda. Kultuurkapitalilt raha saamiseks pidi mul olema ette näidata Jagomäega sõlmitud leping, et ta on nõus raamatu välja andma. Mul oli vist leping sõlmitud, otsisin seda. Sain kogu paberipaki läbi vaadatud, aga lepingut ei leidnud, see võis asuda teisel aadressil. Hakkasin otsast peale vaatama.

*
Üks poiss tahtis minu pabereid vaadata. Lõin talle küüne kätte ja ütlesin, et võõraid pabereid ei ole viisakas vaadata. Üks teine poiss tahtis mu maale vaadata. Ütlesin, et ei saa, need maalid on maailmatasemel. Kasutasin sõimusõnu. Kui olin üksi jäänud, hakkasin maale ise vaatama. Üks oli veel ülevärvimisest märg ja oli teise paberiga natuke kokku kleepunud. Neid koost lahti võttes pilt rebenes. Mõtlesin, et vähemalt lõhkusin ma selle ise. Vaatasin, et ülevärvimise järel ei ole pilt enam nii ilus kui varem.

0 vastukaja: