kolmapäev, juuni 26, 2024

Mulla käekäik

Vaatasin aknast välja. Muruplatsil kasvas kuus korrapäraselt istutatud puud ja nende all oli seeni. Rääkisin, et alguses toodi siia mustmulda ja seened ei kasvanud, aga nüüd on muld välja kurnatud ja seened on kasvama läinud. Kuna lehed iga aasta mulda väetavad, ei peaks muld väljakurnatud saama. Siis mulle tuli meelde, et lehed koristatakse siin puude alt ära ja viiakse minema. Ütlesin, et lehed koristatakse ära, aga rohtu ei niideta. Ema vastas, et rohtu niidetakse ainult moe pärast.

*
Olin ülikooli õppehoone koridori lõpus. Hakkasin koridori alguse suunas tagasi kõndima. Vastu tuli üks vanem mees, kes oli siin varem ka vastu tulnud. Nüüd ta oli juba tuttav ja nüüd ütlesin talle tere. Kõndisin edasi. Mees tuli mulle järele ja ütles, et ma teise lambilüliti ka sisse lülitaksin. Mul õnnestus vastav käeliigutus alles mitmendal katsel.

0 vastukaja: