teisipäev, juuni 04, 2024

Raamatutega kohad

Mulle meeldis raamatukogus üks lugemiskoht. Aga kui ma seal istusin, tuli kabinetist välja inimene, kes ütles, et selles kohas ei tohi lugeda, sest siin istudes jääb kabinetis käijatele jalgu.

*
Otsisin ühte raamatut. Leidsin oma õpetajakoolitusse sisseastumise avalduse. Leidsin ühe raamatu, mille oleks pidanud vist juba aastakümneid tagasi raamatukogule tagastama. Mõtlesin, et mul on suur mälumaht, seetõttu on mulle mäletsusesemete alleshoidmine tähtsam kui teistele, mulle tuletavad need rohkem asju meelde. Otsisin vajalikku raamatut isa toas ja tõstsin selleks riiuleid tühjaks. Üks pereliige tuli ja näitas, et see raamat on riiuli kõrval virnas. Sealt ma polnud tõesti veel otsinud, ma olin otsinud riiulitest. Olin korraks ka seda virna vaadanud, aga ainult pealmisi raamatuid. Nüüd, kus raamat oli leitud, võis teised riiulisse tagasi panna. Algul arvasin, et on panna ainult üks riiulivahe, aga siis nägin, et varem teistest vahedest välja tõstetud raamatud on ka veel tagasi tõstmata. Vahepeal olin arvanud, et isa pani need juba tagasi.

0 vastukaja: