pühapäev, juuni 16, 2024

Turniirilolek ja tundiminek

Mängisin pikal maleturniiril. Mul oli enne viimast vooru 5,5 punkti, ära olin andnud 1,5 punkti. Veel ei teadnud, kellega ma viimases voorus mängin. Üks võimalus oli, et A. Kuusega. Kuulsin, kui ta ütles, et viimases voorus võidab ta kindlasti. Vaidlesin vastu, et mul on hea vorm, ma võin võita. Tegelikult olid kaks minu võitudest loobumisvõidud, osavõtjaid oli võrreldes turniiri algusega kõvasti vähemaks jäänud.

*
Olin teel füüsikatundi. Nägin stendi peal rippumas pruuni paberit, mida ma oleks saanud tunnis puhta paberina kasutada. Aga see oli kinnitatud väga paljude nööpnõeltega. Hakkasin paberi kättesaamiseks nööpnõelu välja tõmbama. Siis mõtlesin, et neid on liiga palju, ja hakkasin neid tagasi panema. Läksin tundi. Olin istunud igas tunnis eelviimases pingis kahe kindla tüdruku ees. Aga täna istusid eelviimases pingis Sander ja Lauri N. Sander vabandas, et võõrad istuvad minu koha peal. Täpsustasin, et Lauri on võõras, Sander mitte. Ütlesin, et ma võin üks pink ettepoole ka istuda. Mõtlesin, et tegelikult mulle meeldiks tuttava koha peal rohkem istuda.

0 vastukaja: