pühapäev, oktoober 16, 2005

Valimispäev

Käisin valimas ja sain täiendava ettekäände valimistulemuste tühistamiseks - valimissedel oli läbipaistev ja nägin, mis kandidaati olin valinud. Templilööja sai seda järelikult ka näha.

Käisin maleklubis ja vaatasin ajakirjast läbi partii, mille puhul tekkis kahtlus, et olen seda juba kunagi varem vaadanud, aga kindel ma selles ei ole. Minu maleline mälu ei ole siiski nii hea kui Aljechinil, kes väitis end teadvat peast 30 viimase aasta kõiki tähtsamaid partiisid.

Käisin raamatukogus ja lugesin seal läbi vähem teksti kui eelmisel korral sama arvu minutitega, sest täna oli nii palju unenägusid, et mõtted läksid vahepeal nendele.

Tooma maapeol ma ei käinud, sest see oli liiga pikk ja ajast oli kahju. Arvatavasti tuleb kodus teine pidu veel.

0 vastukaja: