neljapäev, detsember 01, 2005

Kaardid, liim

Nägin unes, kuidas vaatasin mitut väga huvitavat Euroopa kaarti. Näha ei olnud Lääne-Eesti saari. Eriti meeldis mulle kaardil Kuramaa, sest mäletasin, et lapsena nimetasin oma maad sama nimega.

Eilsestest unenägudest jäi üles kirjutamata see, kus oli liim nimega formaliin. Klaus rääkis, et kui saada sellega koos olevalt süstlalt kogemata torge, siis sureb ära. Küsisin, miks peaks ainult väiksest torkest surema. Klaus vastas, et sellepärast, et kohe saab teise torke veel. Jõin seda liimi. Ütlesin, et kardan, et saan sellest ikkagi mürgituse. Klaus ütles, et ei saa, sest mul on kõhus nii palju vett, et liimi vesi ei lahustu selles. Ütlesin, et aga mul tuli suhu imelik maitse. "Selge," ütles Klaus, vedas mind köögi kraanikausi juurde ja ajas mulle sõrmed kurku.

See unenägu ei ole tulevikku ennustav, vaid tuleb sellest, et üleeile õhtul hakkas mu kurk kokku tõmbuma ja arvasin, et mul võib juba olla mürgitus. Tegelikult võis see tulla ka kergest vihastumisest.

0 vastukaja: