reede, juuli 28, 2006

Pealkirjast piisas

Kui ma nägin viimases "Loomingus" arvustuse pealkirja "Oota pisut, Indrek Ryytle", arvasin kohe, et selle on kirjutanud Ene Kallas. Ma ei eksinud. Äraarvamise põhjuseks oli see, et sama autor oli minu kohta kirjutatud arvustuses võrrelnud mind ühes lauses Rüütlega, vast ka pealkirja stiil, kuigi kolmandat arvustust ma samalt autorilt ei tea.

Rüütle kohta ütlen omalt poolt, et tema stiil tundub mulle tõesti väga hea, väljaarvatud ebatsensuursused. Tema viimast luulekogu ei ostnud ma põhjusel, et ma ei taha koju sellise kaanepildiga raamatut. Varem olen ühe ostnud, aga see oli hiljem kui ilmus see minu raamat, mida E. Kallas arvustas, aga enne selle arvustuse ilmumist.

Kuigi ma arvasin ära, et Rüütle kohta on arvustuse kirjutanud just E. Kallas, ütleb viimane arvustuses ise: "Kahjuks või õnneks ei kuulu ma Indrek Ryytle talendi suurte austajate hulka ega arva ennast tolle /.../ luuletaja suureks asjatundjaks."

0 vastukaja: