neljapäev, juuli 20, 2006

Kirjutan Saaremaa lehes

Paistab, et täna on mul ajalehes "Meie Maa" artikkel ilmunud. Selle pealkiri on "Oht püsimajäämisele" ja kõige rohekm lõike on selles väljarändamise teemal. Millisel kujul artikkel lehte jõudis, seda ma küll veel ei tea, sest paberväljaannet pole näinud ja võrgus on loost ainult katkend.

See artikkel sündis nagu detsembrikuine "Maalehe" omagi - ise ma seda pakkuma ei läinud, vaid leht palus artiklit teiselt autorilt, kes soovitas enda asemel minul kirjutada. Kohe ma seda tegema ei hakanud, kuid kui mulle lehest veel eraldi helistati, siis kirjutasin artikli valmis. Osalt kasutasin lõike ühest kahest "Maalehes" avaldamata jäänud artiklist, teised kirjutasin uued. Arvan, et kokkuvõttes läks asi paremaks, kui oli "Maalehele" pakutud variant.

Saaremaal ma ise elanud ei ole, ainult suvitanud. Aga Saaremaalt oli pärit minu emapoolne vanaisa. Seal elab ka praegu sugulasi.

0 vastukaja: