Kõhust oli kuulda häält, aga kohale jõudes ja tegevusega pihta hakates pidi tähelepanu häälelt nii kõrvale minema, et see muutub kuuldamatuks. Tegevusega alustades seisime ringis. Pidin panema käed kõrvalseisjate katmata õlgadele. Kartsin, et nüüd läheb tähelepanu tegevuselt sellele. Aga varsti ei pannud ma käte õlgadel hoidmist enam üldse tähele. Kui mul enesetunne juba päris hea oli, hakkasin žongleerima. Läksin ja žongleerisin klassi ees.
Tahtsin hakata õngega kala püüdma, aga loobusin sellest, sest õngekonks oleks võinud vette kukkuda ja siis oleks mõni ujuja võinud sellele peale astuda. Aga mõne varasema kalapüüdja õngekonks võis juba vees olla. Seetõttu läksin vette lestadega. Panin lestad nii jalgade kui ka käte otsa. Seisin kalda ääres vees. Veetase oli praegu nii kõrge, et vesi oli seal peaaegu üle pea. Koolis ütles õpetaja, et täna tuleb test, kus me peame vastama, kas nimetatavad kohad on näiteks väinad või midagi muud. Ühtalsi tuli vastata, mis ilmakaarde need jäävad. Viimast pidid poisid alati tüdrukutest paremini teadma. Mõtlesin, et see võib tulla sellest, et poisid on mänginud, et nad hakkavad neisse kohtadesse autoga sõitma. See pidi kehtima ka minu kohta, sest väiksemana olin samasugune. Kuna õpetaja oli rea küsimusi üles lugenud, oleks saanud enne testi algust vastused järgi vaadata. Aga mul polnud võimalik üldse testi teha, sest ma läksin varem koju.
reede, märts 09, 2007
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
0 vastukaja:
Postita kommentaar