pühapäev, märts 11, 2007

Peedul

Olime Peedul. Võtsin majja minnes kaasa endale määratud varustuse komplekti. Sooja saamiseks oli vaja ahju kütta. Ahjus olid ämblikud, kes ei oleks tohtinud tule kätte jääda. Järgmisel hommikul ärgates sõin oma pudrutaldriku tühjaks. Minuga samas toas ööbinud poiss andis mulle ühe lusikatäie putru juurde. Kui ta seda esimest korda pakkus, ei võtnud ma vastu, aga teisel korral võtsin. Osad olid ööbinud teises majas. Peedule olin sõitnud maleturniirile. Mõtlesin, et nüüd võiks saata koju e-maili, kus oleksin öelnud, mitu punkti mul hetkel turniiril on. Kodus võibolla saadi aru, nagu oleks ma sõitnud ühepäevasele turniirile, aga tegelikult oli see kolmepäevane. Ma ei mäletanud hästi oma tabeliseisu. Mulle tundus, et ma olin teise päeva voorudest, milleks olid teine ja kolmas voor, ühes kaotanud ja järgmisele üldse minna unustanud. Aga tabelist järgi vaadates selgus, et ma teist vooru siiski kaotanud ei olnud ja ka kolmandas olin mänginud. Nüüd oli turniir läbi. Olin saanud neli punkti seitsmest võimalikust. Ühelt poolt oli seda rohkem kui oleks võinud oodata, aga teiselt poolt olin mõelnud, et võiks kolmanda koha saada. Olin turniiril esimest korda võitnud ühte Kuuskedest, aga ma ei mäletanud, kumba. Ühte vastast olin võitnud nii, et see komistas ise mootorsae otsa. Siis olin ma veel võitnud ühte tüdrukut, kes harva mängib. Edaspidi mõtlesin hakata mängima rohkem erinevaid avanguid. Kuna mul on enamusest inimestest parem mälu, mõtlesin hakata mängima senisest rohkem neid avanguid, kus on tähtis hästi teooriat mäletada.

0 vastukaja: