laupäev, märts 31, 2007

Turniir jätkub

Turniiri teisel päeval kaotasin mõlemad mängud. Homme on oodata kergemaid vastaseid. Neli osavõtjat on turniiri pooleli jätnud, kõik minust kõrgema reitinguga. Tänase esimese mängu mängisin turniiri ühe vanema osavõtja vastu, kes on meistrikandidaat. Mõlemad olid avangus passiivsed. Keskmängus lootsin edukalt kasutada kuningatiiva poolvaba liini, kuid mängujärgses analüüsis arvati, et oleksin pidanud mängima just liputiival, sest seal oli mul etturite ülekaal. Igatahes hakkas lõpuks kuningatiival ründama hoopis vastane, kes pani mulle 40. käigul kahingu abil mati. Tänase teise mängu vastane oli minust kaks aastat vanem ja pisut kõrgema reitinguga. Jõudsin avangus vigurite arendamises ette, mistõttu kahisin 15. käigul rünnaku alustamiseks tsentrietturi. Hilisema koduse analüüsi põhjal otsustades oleks kahing andnud mulle õige mängu korral paremuse, kuid mängu ajal ma teravaks muutunud seisus variante välja ei arvestanud, mistõttu kaotasin 20. käigul vankri. Et vastasel olid veel oda ja vanker arendamata, siis ma esialgu ei alistunud, vaid säilitasin initsiatiivi. Kuid 32. käigul läks initsiatiiv vastasele ja 34. käigu järel ma alistusin.

0 vastukaja: