neljapäev, detsember 02, 2010

Öö külge keeramata

Vaatasime televiisorist jalgpalli. Mängisid Eesti ja Taani. Mäng toimus Eestis. Seis oli 0:0. Eestlased said nurgalöögi. Kartsin, et see võib tulla kasuks hoopis vasturünnakule tormavale Taanile. Nurgalöögist värvat ei tulnud. Publik hakkas varsti juubeldama, sest arvas, et varsti lööb Eesti esimese värava. Klaus ütles, et loodetavasti lööb nüüd Taani värava. Mina olin Eesti poolt. Esimese värava lõi siiski Eesti. Näidati kordust, aga viimane palli puutuja oli nii teiste mängijate varjus, et ta polnud ühelegi kaamerale õieti peale jäänud. Ütlesin, et nüüd hakkab Taani palju metsikumalt ründama. Esimene poolaeg sai läbi. Lamasin voodis ja ei saanud täna öösel külge keerata, sest teisel küljel ma poleks uskunud, et televiisor minu vaatevälja jääb ja poleks häälele pilti juurde kujutlenud.

*
Algas malevõistlus. Hakkasin mängima A. Vooniga. Ütlesin Peebole, et mina ei ole ju kõige nõrgema reitinguga osavõtja, vaid eelviimane. Peebo vastas, et kõige nõrgema reitinguga osavõtja saabus hiljem. Tegime paar käiku ja siis hakkas Voon pastakaga malelauale uusi ruute joonistama. Võtsin talt joonistamise üle ja vaatasin seejuures, et käima jäi tema kell. Ühendasin Vooni joonistatud liinid nelja kaupa suurematesse ruutudesse. Harujõe ütles, et minu kell käib. Vaidlesin vastu, et me mängisime nii, et teine kell on minu oma ja see Vooni oma. Meie mäng venis pikemaks kui muude laudade mängud. Peebo ütles, et paneb turniiri uuesti ja teist moodi kokku. Ütlesin, et ta pani jälle nii, nagu oleksin mina kõige madalama reitinguga osavõtja. Voon oli joonistanud viltu ja erineva suurusega ruute, mistõttu malelaua algsed ruudud tundusid mängimiseks kasutamiseks siiski sobivamad. Näitasin Voonile, et uued ruudud pimedas üldse ei paista, kasutame parem vanu. Mängu alguses me polnud algseisu peale pannud, vaid hakanud nuppe ühekaupa lauale käima. Ütlesin, et paneme nüüd algseisu peale koos kahe tehtud käiguga. Pall läks eestlasest auti. Taanlane hakkas palli mängu tagasi viskama ja eestlane läks tema selja taha seisma. Küsisin misjaoks, kas ta tahab sealt jälgida, mis suunas taanlast takistama joosta. Klaus vastas, et justnimelt. Laual oli keeruline seis. Kui ma mängisin mõne vastasega, siis mõtlesin temast kauem ja leidsin võiduplaani, nii et seda sai pärast kui ilupartiid vaadata. Aga täna tõstsin nuppe mõlema poole eest, mistõttu ei teadnud, kumb värv võidab. Valged nupud ei tulnudki rünnakule, sest lesbidel oli parem üldse mitte abielluda kui et teise naisega abielluda.

0 vastukaja: