teisipäev, juuli 01, 2014

Buss viis minema

Lugesin malelehte. Mõtlesin, mis käigu ma seal toodud seisus teeks. Trükitud oli sama käik, mille mina oleks teinud. Järgmisi käike ma oma peaga ei mõelnud, vaid lugesin ajalehest. Rääkisin ka isale, mis käigu ma oleks teinud. Kui isa õhtul koju tagasi tuli, ütles ta, et oli ka töö juures sellest käigust rääkinud. See ei olnud tavaline, et õige käik oli vangerdus, kui vangerdusseisu ees ei olnud enam ettureid. Vaatasin partiid edasi. Hakkasid tekkima matiähvardused. Vanker lõikas ära ratsuliini, kui vankriliinil oleks lipp peale pandud oleks see olnud matt. Üks kuningas käis keset lauda, ja see oli õige käik, sest teda ei saanud järgmisel käigul tulistada. Vastane alistus. Olin saanud pikal maleturniiril tulemuse miinus üks. Minu kohta oli öeldud, et ma muudkui nühin Tartu turniire. Olin teel maleturniirile. Enne selle algust sisenesin bussi, et käia bussi wc-s. Aga buss pani uksed kinni ja hakkas sõitma. Lisaks wc-d selles bussis ei olnud. Mõtlesin, et Tartus on üle ühe peatuse, saan järgmises peatuses välja. Nägin aknast tee ääres seisvaid noori. Kui internetis oli kirjutatud, et miks kõik mehed käivad ilma särgita, siis ma polnud sellest aru saanud, sest see mood ei olnud veel minuni jõudnud. Aga nüüd nägin, et suurem osa tee ääres seisvatest poistest on ilma särgita. Poisid olid paljamad kui tüdrukud. Vallikraavi tänava otsa moodi kohas oli wc, mille uks lähenemisel avanes. Aga sisse ma ei pääsenud, sest ta avanes ainult osaliselt, seejärel sulgus uuesti. Maapinnal oli toit ja istusin koos tüdrukutega selle ümber. Üks tüdruk kaebas, et miks ta peab wc-sse sisenemiseks laskma pilusse mündi, miks ta ei või niisama sisse saada. Üks poiss tahtis panna lauale kooki, aga pillas selle maha. Ta süüdistas mind, et kook kukkus minu süü tõttu. Mina süüdistasin teda, et tema pillas koogi maha.

0 vastukaja: