kolmapäev, juuli 16, 2014

Protsendid

Mulle meeldib elada. Feisbukis üks küsis, kas on mõtet ennast ära tappa. Vastasin, et ei ole, muidu ei saa enam midagi korda saata. Ma saan aru, et inimesel võivad olla suured kannatused. Mul on ka depressioon olnud. Aga see läks üle. Elu läheb ka mööda. Osad usuvad igavest elu ja osad ei usu. Need, kes usuvad, ei usu veel sellepärast, et see kõigile osaks saab. Uue Testamendi järgi pääseb paradiisi vaid väike osa inimesi. Aga need, kes Uut Testamenti usuvad, arvavad, et nemad on selle protsendi sees. Mulle meeldib protsenti arvutada. Kahjuks läks üks taskuarvuti rikki või sai patarei tühjaks ja teine kadus ära. Suures arvutis on ka kalkulaator, aga seda on ebamugavam kasutada. Vajalikul hetkel on suur arvuti kinni või on seal teine programm lahti. Suure arvuti kalkulaatoril on küll rohkem võimalusi. Aga siinust ja koosinust pole mul veel vaja läinud. Mälufunktsiooni olen kasutanud. Üles ütelnud taskuarvutit olen kasutanud veel sõnade õppimisel ühe tulba kinni katmiseks.

0 vastukaja: