reede, jaanuar 13, 2017

Raamatud ja toit

Külastasime ühte suurt asutust, kus me polnud varem käinud. Selles olid raamaturiiulid ja võis endale koju viimiseks raamatuid valida. Aga mõtlesin, et mul on juba kodus palju raamatuid, ma neid palju juurde ei võta, ma parem söön. Sõin klassiruumis laua taga. Teises ruumis käidi järjest ühe riiuli juurest teise juurde ja uuriti nende sisu. Läksin sellise riiuli juurde, milleni teised veel polnud jõudnud, et erinevad inimesed uuriks erinevaid riiuleid. Istusin klassiruumis. Olime Peedu kirjanike suvila õuel. Seal kasvasid suured puud ja nende juures väiksemad taimed. Võis marju sööma hakata, aga seda ma esialgu ei teinud.

*
Pidime minema ühte sauna telesaate võtetele. Panin selle jaoks ülikonna selga, aga siis mõtlesin, et ma ikka ei taha minna. Ma ei tahtnud, et mind filmitaks, kui mul pole muid riideid peale saunalina. Pealegi oleks saates intervjueeritud, aga mul polnud ühtegi lauset ette valmistatud. Ja ma polnud selles saunas varem käinud, kui ma oleks alles ruume tundma õppima hakanud ja samal ajal oleks filmitud, oleksin jäänud filmile rumala näoga. Tegin nutunägu. Mulle öeldi, et kas ma ei vaadanud, mis pakendi peale on kirjutatud. Riiete pakendil oli kirjas, et ma pole millekski kohustatud. Otsustasin, et ma siis ei lähe sauna. Mõtlesin, kas vahetada ülikond tavaliste riiete vastu kohe või alles siis, kui teised on väljunud.

0 vastukaja: