laupäev, jaanuar 21, 2017

Suunavad hinded

Istusime ühes majas peolauda. Istusin raamatukogu lugemissaali. Ma polnud seda lugemissaali varem kasutanud. Arvutist sai otsida informatsiooni. Anti teada lõputunnistuse hindeid. Tüdrukutele panid õpetajad kõrgemaid hindeid kui mulle, aga kas tüdrukud olid sellepärast minust targemad? Olin aidanud saada ühel mehel ülikooli viimase vastamise eest kõrgema hinde. Tänu sellele hindele oli ta nüüd õppejõud. Varem ma ei teadnud, et õppejõukohti jagatakse lõputunnistuse hinnete alusel. Sellepärast siis mulle oligi pandud viisi, mitte viis plusse. Üks vanem õppejõud oli pahane, et ma selle noore õppejõu ametisse aitasin. Vanema õppejõu arvates esines selle noorema töös puudusi. Ta ütles, et noorem intervjuusid tehes ei taotle tõde. Tundus, et tulemas on üks mõrv. Selle ettevalmistamiseks oli püütud juba tunnistajaid minema saata. Võibolla ma oleks pidanud tegema midagi mõrva ära hoidmiseks.

0 vastukaja: