neljapäev, juuni 20, 2019

Halvimad hinded

Sain tagasi ajaloo kontrolltöö. Olin kontrolltöö servale kirjutanud naljamärkusi ja seepeale oli sama teinud ka õpetaja. Kontrolltöö iga osa eest oli pandud eraldi hinne, aga raske oli aru saada, mis on hinne ja mis nali. Esines pikkasid numbrite ridasid. Mõne osa eest olin saanud hinde 2, aga kõige eest kokku 3+. Ütlesin õpetajale, et see on esimene kord elus, kui ma saan ajaloos hinde 2. See on seletatav sellega, et täna oli mitmeks tunniks õppida, ma kõike ei jõudnud. Mõtlesin, et tegelikult ma kirjutasin kontrolltöös kolm lehekülge, rohkem ühe koolitunniga polegi võimalik. Õpetaja hindamine on muutunud vist vähem objektiivseks. See pole esimene kord, kui ma ei saa ülikoolis õppinuna vanas koolis hinnet 5, ühel korral ülikoolist vanasse kooli ajaloo kontrolltööd kirjutama minnes sain juba hinde 4. Tegelikult ma tegin tänases kontrolltöös selliseid nalju, et pole ime, kui õpetaja käitumine muutus.

0 vastukaja: