pühapäev, juuni 23, 2019

Malenurgad ja pingpong

Mõtlesin, et võibolla peaksin vanaisalt saadud ajalehe malenurkade väljalõigete arvu vähendama ja ainult osad neist alles jätma. Vaatasin vanu malenurkasid. Valitud hetkel olid need pühendatud ühele tähtsale turniirile. Avaldati nii selle turniiri partiisid kui ka pealtvaatajate kommentaare. Üks pealtvaataja ütles, et teda huvitab male ja tema enda eriala tennise võrdlus. Teine pealtvaataja ütles, et teda huvitab võitlus, aga mitte erialade vaheline, vaid võitlus üldiselt. Hakkasin Klausiga pingpongi mängima. Varem oli meil mäng läinud tasavägisemalt, aga täna ei tulnud mul ükski serv välja. Algul ma seisu ei arvestanud, aga siis küsisin, kes siis punkti saab, kui ühel lauapoolel toimub kaks põrget. Klaus ütles, et see tähendab punktikaotust. Seega läks mul täna veel halvemini kui ma lootsin. Klaus mängis ka halvemini kui varem, aga mina veel halvemini. Mängu käigus läks meil mitu palli järjest mõlki ja need said karbist otsa. Arvasin, et nüüd tuleb uusi palle osta. Aga selgus, et riiuli all on veel pingpongipalle. Need olid varem karbist välja võetud, et neid ei oleks karbis liiga palju. Riiulialustest olid ka osad mõlkis, aga mitte kõik.

0 vastukaja: