pühapäev, juuni 16, 2019

Valimistulemused

Loeti valimiste hääli kokku. Olin üks kandidaatidest. Mul oli kaks eesnime, samad kaks eesnime olid ka ühel teisel kandidaadil. Vaatasin, kumb on rohkem hääli saanud. Minu häälte arv ei olnud veel selgunud. Üks mees näitas mulle, kus on minu valimisringkonna hääled. Aga ta ei saanud aru, et selles ringkonnas on keskmisest suurem valimisjaoskondade arv ja kõik jaoskonnad ei ole veel loetud. Siis minu häälte arv selgus. See oli suurem, kui ma olin arvanud. Olin saanud sadu hääli, seda oli teisest minunimelisest rohkem, erinevalt temast olin saadikuks valitud. Aga kui ma seni olin arvanud, et ma kandideerin linnavolikogusse, siis nüüd sain teada, et need olid hoopis Riigikogu valimised. Muidu ma poleks oma kandidatuuri Riigikogu valimistel üles seadnud, sest varem ma ei uskunud, et mind valitakse. Aga nüüd tundus loogiline, et kui Oudekki on korduvalt saadikuks saanud, siis saan ka mina. Oleksin nüüd temaga samas saalis istunud. Mõtlesin, et minu mandaat võidakse veel tühistada, sest olin kandideerides kirja pannud, et ma olen füüsik, mida ma ei olnud. Olin mõelnud, et linnavolikogu valimistel võib nalja teha. Riigikogu valimistel ma poleks meelega nalja teinud. Aga selles mõttes ma olingi füüsik, et kandideerisin keskkonnaprobleemide pärast muretsemise tõttu. Tegelikult mul ei olnud aega parlamenti minna, muidu ma poleks magistritööd tähtajaks valmis saanud. Mõtlesin, et pean vist kohe tagasi astuma nagu A. Laiapea. Riigikogus oleks filmitud, aga mulle poleks meeldinud, kui mind filmitakse, kui ma ennast hästi ei tunne. Poleks olnud õige istuda Riigikogu saalis kordagi sõna võtmata. Võibolla oleksin sõna võtnud. Võibolla oleksin ka seaduseelnõusid algatanud, iseküsimus, kui head eelnõud need oleks olnud.

0 vastukaja: