laupäev, juuni 01, 2019

Lugemata kirjad

Mul oli kapis üks Helina saadetud materjal, millele ma polnud varem sisse vaadanud. Nüüd avastasin, et selle vahel on tema kiri, mida ma pole veel lugenud. Selgus, et ta kirjutas mulle kirju ka siis, kui ta neid posti ei pannud. Aga lõpuks oli ta selle siiski pannud. See kiri oli varem loetutest lühem, juhuslikumatel teemadel ja mitte nii ilusa käekirjaga kui teised tema kirjad. Ta oli varem öelnud, et kogu aeg ei oska ta kirjutada, seda see siis tähendaski. Võibolla ta mõtles, et kui hetkel kõige tähtsamaid asju kirjutada ei ole, siis ta ei pane kirja posti. Selle kirja alt leidsin järgmise samasuguse kirja, neid võis olla rohkemgi. Ema ütles, et tema on neid kirju minu asju tõstes märganud. Mul tekkis lootus, et kui Helina on mulle kirjutanud rohkem kirju kui ma arvasin, siis ta võib neid veel saata.

0 vastukaja: