pühapäev, juuni 02, 2019

Tolmused raamatud

Suures toas käisid telesaate võtted. Vaatasin, et laua peal on mitu eksemplari minu unenäoraamatut, need jäävad kaadrisse. Need olid tolmused, kuigi mitte üleni. Kui võtted läbi olid, pühkisin raamatutelt tolmu. Ütlesin, et tolmuharja sees on traat, mis raamatut kriimustas. Kui oleks prillilapiga pühkinud, oleks see jälle raamatud rasvaseks teinud. Kõige parem oleks olnud pühkida käega. Tahtsin raamatud raamatupakki tagasi panna. Aga selgus, et need polnudki võetud sealt, vaid mulle oli tagasi saadetud kolm eksemplari raamatut, mille ma olin kunagi kinkinud ja pühendused sisse kirjutanud. Üks bussijuht saatis raamatu tagasi sellepärast, et läks minu sugulastega tülli. Kaks sugulast saatsid raamatud tagasi, kuna need oli läbi vaadatud ja nad tahtsid koju ruumi. Olin neile kinkinud ka luulekogusid, neid nad tagasi ei saatnud, võibolla väiksemate mõõtmete tõttu.

*
Oli maleturniiri teine päev. Ütlesin, et mäletan, et pidin eelmisel päeval Põvvatiga mängima, aga ei mäleta, kas mäng toimus. Vahel mäletasin ma tehtud käike teistest paremini, täna oli vastupidi. Treener pilgutas mulle silma.

0 vastukaja: