kolmapäev, oktoober 13, 2021

Ansambel Singer-Vinger

Üks ansambel, mida ma olen raadiost lindistanud, on Singer-Vinger. Täna kuulasin juutuubist nende laulu aadressil https://www.youtube.com/watch?v=dPeLk-RRvTw , mis mulle varem tuttav ei olnud, kuigi sellel on märgitud üle 200 000 kuulamise. Sõnad singer-vinger on tuttavad ka lasteluuletusest, milles olid umbes sõnad: "Singer-vinger ninaprill, / meil oli kodus krokodill". Ja olen kuulnud õmblusmasinast Singer. Inglise keeles peaks see sõna tähendama lauljat, olles seega muusikaansamblile kohane nimi. Singer-Vinger on teinud natuke raskemat muusikat kui siin muusikarubriigis varem antud linkide taga. Ansambli solist on Hardi Volmer. Kui ma ei eksi, siis ma olen videotest näinud, et ansambli koosseisu on kuulunud ka Mihkel Raud. Ükskord Q-raadio edetabelisaadet kuulates oli keegi teinud ühest Hardi Volmeri laulust niinimetatud kaveri. Saates käisid külalised edetabeli laule kommenteerimas ja üks neist rääkis, et ei ole vaja ümber teha asju, mida varem on paremini tehtud, see uus laulja küll see tugev tõupuhas mees ei ole, külaline saab aru, kui Hardi Volmer seda laulab. Kui ma õigesti mäletan, siis Volmer on tegelenud ka filmide tegemisega, seoses sellega on ta fotole jäänud inimesega, kelle nimi oli vist Riho Unt.

Täna kuulatud laul on tegelikult kevade teemaline, sest selles on juttu kasevetest. Mulle on tuttavam sõna kasemahl. Olen näinud nii puu seest kasemahla võtmist kui ka mäletan, et üks minu vend tarvitas lapsena palju poest ostetud pudelijooki, mille sildile oli kirjutatud kase-õunamahl. Hiljem olen kuulnud, et kevadeti juuakse ka vahtramahla. Täna aknast välja vaadates paistab, et taevast on tulnud teist liiki vett. Akna taga kasvavad ka kased, mis ei ole veel raagus, kuigi suvel põuaga ähvardasid paar kaske ennetähtaegselt kollaseks minna. Hiljem vihma alates läksid uuesti rohelisemaks.

0 vastukaja: