reede, oktoober 08, 2021

Kool ja tervis

Lamasin voodis. Mulle käidi peale, et ma juba üles tõuseksin. Aga mul oli rääkidagi nii raske, et rääkisin silphaaval ja tegin pause silpide keskel. Kui üks inimene minu voodisse ronis, läksin voodist välja.

*
Istusime koolitunnis. Lauri K. ütles, et ta tahab kogu aeg nina nuusata, aga mask peab ees olema. Soovitasin, et nuuskamise ajaks võib maski eest võtta, ta võib koridori nuuskama minna. Nii ta tegigi. Mõtlesin, et nüüd ta puudutab just määrdunud käega ukselinki. Õpetaja Suuman tuli uksele ütlema, et eelmises tema tunnis olime teisel üritusel, nüüd peame tema tundi minema. Vaidlesin vastu, et traditsioon on, et kui üks tund jääb vahele, siis jätkatakse selle tunniga, mis peab järgmine olema. Õpetaja Suuman ütles, et ise ma tema tunnist puudusin. Nüüd tuli see mulle meelde ja ütlesin, et kodus ma arvasin, et võibolla mul on palavik, aga hiljem sain aru, et palavikku ei ole ja tulin kooli. Nüüd võis minu pinginaaber Sander arvata, et mul on koroona. Aga ma olin kindel, et mul oli olnud ainult närvipalavik.

0 vastukaja: