pühapäev, oktoober 31, 2021

Video minu silmade läbi

Hakati näitama videot, milles oli filmitud muuhulgas mind. Istusime videos lauda. Mäletasin, et filmimise ajal läksin näost punaseks, aga videos oli õnneks nahk normaalset värvi töödeldud. Selgus, et filmitud oli minu silmade läbi. Mäletasin küll, et mulle oli enne filmimist üks aparaat külge pandud, aga ma ei teadnud, et see hakkab minu pilguga filmima. Meile oli tol korral näidatud ühtede naiste pilte ja nüüd kartsin, et võisin vaadata nende sobimatuid kehaosasid ja see võib videost näha olla. Aga selgus, et seda polnud juhtunud, ma olin suunanud pilku justkui filmimisega arvestades. Video vaatajatele oli kuuldav, kuidas ma olin filmimise ajal toitu närinud. Kommenteeriti, et küll ma närisin kaua. Mõtlesin, et hea, et videosse on jäänud ainult minu meeltega tajutav, mitte minu mõtteid. Olin teinud vahepeal laua ääres istudes uinaku, aga video vaatajad kommenteerisid, et see ei ole uni. See oli tõesti rohkem pooluni. Olin näinud selle une ajal kujutluspildis mööda veeteed liikumist. Oli kuulda, kuidas mu hingamine oli samal ajal järjest valjemaks läinud. Mõtlesin, et tuleb välja, et magamise ajal on alati hingamisega seotud kannatused, ainult need lähevad ärkamise ajaks meelest.

0 vastukaja: