neljapäev, oktoober 07, 2021

Kaks valikainet

Olin koolimajas. Täna oli olnud juba palju tunde, aga mulle meenus, et üks teistest pikem tund tuleb veel. Kaks viimast tundi olid valikained. Kui ma nii hilja koju läksin, võis ema kodus muretsema hakata. Vaatasin ruumijaotusplaanist, et sinna on kõigile klassidele märgitud ainult kaks ruumi, mille vahel liikuda, ülejäänud ruumid olid kindlale klassile kinnistatud ja seal toimus enamik tunde. Ma ei kartnud enam eriti iga vahetund wc-s käia. Läksin koolimajast välja, et võtta kotist märkmik ja vaadata sellest, kuhu ruumi minna. Avastasin, et ranitsa üks lukk oli lahti. Nii oleks võinud vihm peale sadada. Vihm sadaski kotist välja võetud märkmiku peale. Meil oli viimases valikaine tunnis uus õpetaja. Läksin küsisin fuajees Kristerilt, kuidas saab koolimaja juurde ehitatud ossa minna. Ütlesin, et ma olen seal klassikokkutuleku ajal käinud, siis läksin tiiva lõpust, aga teid peaks rohkem olema. Püüdsin meenutada, kas see klassikokkutulek oli aastal 2010 või 2015.

*
Läksin raamatukokku raamatut tagastama. See toimus ühes väiksemas ruumis. Raamatukogutöötaja jättis tagastatava raamatu laua peale ja ei teinud sellega midagi edasi. Tahtsin küsida, kas ta ikka märkas, et ma raamatu tagastan. Aga ta andis märku, et ma lahkuksin. Nii ma tegingi.

0 vastukaja: