reede, oktoober 15, 2021

Nätske telefonikaart

Viskasin prahi ära. Pillet hakkas äravisatud asjadest telefonikaart huvitama. Ütlesin, et ma võin selle uuesti prügi hulgast välja võtta. Andsin selle Pillele. Seletasin, et see on üks auhindadest, mille ma endale maleturniiril valisin. Hakkasin kahtlema, kas see ikka oli auhind, see võis olla ka mõne teise osavõtja oma, mida ma olin laua peal nähes eksikombel auhinnaks pidanud. Õnneks oli see taskus kandmisest lühikese ajaga nii nätskeks läinud, et Pille ei saanud seda arvutisse panna ja kontrollida, ega seal varasema omaniku salvestatud kõnesid ei ole. Ütlesin Pillele, et ta saab endale tervema telefonikaardi ka osta. Aga Pillet huvitasid just vanad kaardid, tal oli muuseumis nende kogu. Mulle meenus, et kaardil ei saa varasema omaniku kõnesid olla, sest kui mina selle kaardi endale võtsin, oli see alles kilepakendis.

*
Televiisoris näidati, kuidas inimesed vee pealetungi tõttu massiliselt uppusid. Kommentaatori hääl ütles: "The ground level will never return." See tähendas vist, et kliimasoojenemisest tingitud maailmamere taseme tõusu tõttu ei alane meri enam kunagi endisele tasemele ja sellepärast inimesed upuvadki. Ground level võis tähendada varasemat veetaseme normaalseisu Londoni meridiaanil. See oli sõjafilm. Ühelt poolt kõlasid langejate oiged, teiselt poolt rõõmus marsimuusika. Kokku nimetati seda sõjakäraks.

0 vastukaja: