laupäev, oktoober 30, 2021

Viigirohke päev

Täna mängisin Vint.ee-s kõigepealt ühe partii Fischeri malet kasutajanimeta vastasega. Mul jäi vastase etturikäigu järel oda kinni ja pidin selle etturi vastu ära andma. Vastasel oli aga raskusi oma oda arendamisega. Pärast tulede seeriat lõin mina omakorda vastase oda, mis ei olnudki ühtegi käiku teinud. Lõppmängus läksid mõlemad lippu, lipud läksid löömisele, aga kuna vastasel oli üks ettur veel alles, siis alistusin.

Järgmiseks mängisin kaks partiid tavalist välkmalet vastasega, kelle reiting oli minu omast sadu punkte kõrgem. Imestasin siiski kohe, et nii kõrge reitinguga mängija avangus nii passiivse käigu teeb. Vahepeal näis ka vastase seis aktiivsem, aga lõpuks leppisime tema ettepanekul viiki seisus, kus minul olid alles oda ja ettur, vastasel vanker. Mängisin temaga ka teise partii. Ta sai kätte minu lipu oda ja vankri vastu. Tema tagala oli aga hõre ja seal tehtud ründekäikude järel oli mul ka paar etturit vastase etturitest rohkem. Mäng lõppes jälle viigiga, ma sain aru, et kolmekordse seisukorduse tõttu.

0 vastukaja: