reede, oktoober 01, 2021

Töö lõppjärk

Lõpetasin magistritöö kirjutamist. Kord nägi ette, et ülikooli lõputöö peab olema 100 ja magistritöö 200 lehekülge pikk, aga mul tulid mõlemad 180 lehekülje kandis. Kirjutasin magistritööd lõputöö edasiarendusena ja lisasin vaid mõned leheküljed. Et pikem töö kirjutada, selleks oleks pidanud veel aega võtma, aga õppeaeg hakkas vist läbi saama. Olin märkinud, kes on juhendaja, aga tegelikult olin magistriõppe ajal juhendajaga ainult ühe korra rääkinud. Ma ei lugenud üle, aga mul võis töös esineda slängisõnu, mille olin kirja pannud enda jaoks, kavatsusega need hiljem asendada. Mul olid ühel leheküljel viited kolmele võrguleheküljele, nüüd lisasin nendele võrgulehekülgedele hüüdnimed. Nende sõnade kohta võidi ka kaitsmisel öelda, et see on liiga kõnekeel. Olin kodust väljumas, et töö ülikooli ära viia, aga ema tahtis mind just ravima hakata.

0 vastukaja: