laupäev, oktoober 23, 2021

Kirjad ja vihikud

Kirjutasin neli lehekülge paberkirja. Seejärel tahtsin kirjutada elektroonilist kirja ning selles vabandada, et ma ei saanud täna tavalisel kellaajal kirjutada, sest pidin enne paberkirja valmis saama. Aga elektroonilise kirja saaja oleks võinud pettuda, kui oleks teada saanud, et ma veel kellelegi peale tema kirjutan. Enne teele saatmist tahtsin veel paberkirja kaustikusse ümber kirjutada.

*
Vaatasin, et minu riiuli peale on pandud kellegi teise asju. Neid oli vist eksikombel minu omadeks peetud. Tahtsin need õige koha peale viia. Osad olid vihikud, need võisin ka enda kätte jätta, sest olin varemgi teiste vihikuid kogunud. Aga lahtisemaid pabereid ma enda kätte ei tahtnud. Üks oli isa kiri kellelegi seoses korteriküsimusega. See oli siiani säilinud, aga minu käes võis laguneda. Ühe vihiku peale ei olnud omaniku nime kirjutatud. Aga olid kirjutatud aastaarv ja klassinumber, nende järgi püüdsin arvutada, millise venna vihik see on. Tulemuseks sain, et vihiku omanik peaks olema sündinud aastal 1981.

0 vastukaja: