laupäev, oktoober 30, 2021

Avastused päevikust

Olime hommikul koolis. Vaatasin päevikust, et mitmes aines on õppimist antud. Mul ei tulnud koolipäevale eelneval päeval päevikusse vaatamine meelde, aga ma teadsin, et osad õpetajad ei pea vahetundide ajal õppimist õigeks. Vaatasin päevikust tundide järjekorda, mul ei olnud tunniplaan ikka veel peas. Ühes aines oli antud ülesanne lugeda Briti Entsüklopeediat. Küsisin, ega seda kooli raamatukogus ei ole. Vastati, et vist ei ole. Kaugemas raamatukogus ei oleks jõudnud keset koolipäeva ära käia. Siis mulle meenus, et tänapäeval on see entsüklopeedia internetis ka olemas. Oli antud ülesanne ühes raamatus viidatud prantsuskeelne teos üles otsida. Sisestasin katkendi tsiteeritud tekstist otsingumootorisse, oli loota, et otsitav raamat tuleb esimese vastena. Tahtsin minna wc-sse, aga pidin ootama, millal eelmine inimene välja tuleb. Kui ta tuli, läks üks tüdruk vahele, kuigi mina olin oodanud enne. Kui lõpuks wc-sse pääsesin, siis selgus, et see ei ole selle ruumi ainus funktsioon, vaid see oli täis seal muid asju tegevaid tüdrukuid.

0 vastukaja: