kolmapäev, oktoober 20, 2021

Suits arvutist

Vaatasin, mis andmed mul arvutis DOS-is on. Mõtlesin, kas ma tõesti kirjutasin Helinale viimati viis aastat tagasi. Ma olin kindlasti hiljem ka kirjutanud, aga arvuti kõiki kirju ei näidanud. Henn ütles, et laua all on teine arvuti veel, aga seal olev vana arvuti on imelik. Vennad rääkisid, kuidas nad ükskord kolmekesi lõhkeainet välja töötada proovisid. Neil oli sellele lõhkeainele nimi olemas juba enne välja töötamist. Praegu ootasin, millal nad mulle minu arvuti tagasi annavad. Aga arvuti seest hakkas hoopis suitsu tõusma. Seda oli sealt varem ka tõusnud, aga täna tõusis rohkem kui kunagi varem. Läksin teise ruumi ja rääkisin emale nutuhäälega, et minu arvuti seest hakkas jälle suitsu tõusma, mul on ainult üks arvuti. Suits tuli ülekuumenemisest. Malet mängides kuumenes arvuti samuti üle, aga vähem, siis piirdus ta mürisemisega, suuremal ülekuumenemisel tuli suitsu.

0 vastukaja: