pühapäev, juuli 17, 2005

Onu sünnipäeva järel

Nägin unes, et meie suvituskoht Peedul oli antud kasutamiseks korraga kolmele teaduskonnale. Seal öeldi mulle, et programmerijad tahtsid ka osaleda ja neile anti vanaema suvila. Mõtlesin, et kas ma ei tohi siis enam vanaema õuele minna. Tartus hakkas üks vana tark mees lugema sõnaraamatuga ingliskeelset raamatut. Ütlesin, et mina jätan need sõnad lihtsalt vahele, mille tähendust ma ei ta. Ta vastas, et ta tahab õppida. Ütlesin, et kui hakkasin magistrieksami jaoks 50 raamatut lugema (ümardasin arvu, mis oli tegelikult 48), siis vaatasin algul ka iga sõna sõnaraamatust järgi, aga lõpks läks kiireks ja hakkasin sõnaraamatuta lugema, kuigi siis oli minu keeleoskus ka juba paranenud. Läksin kirjanduse majja, et vaadata, ega ma ei pea sauna kütma. Kuna läksin kella vaatamata, siis jõudsin kohale mõni tund liiga vara. Aga paistis, et sauna ei saa seal täna üldse kütta, sest seal olid Peedu rahvas ja näitus. Lõin ühele valgete juustega poisile näkku. Ta hakkas nutma. Pakkusin talle taskurätti, millega pisaraid kuivatada, aga ta ei tahtnud.