esmaspäev, juuli 18, 2005

Tsivilisatsioon

Unenäos oli aias saarel ühes kohas suur koer ja maja aed oli selle aiaga ühendatud ning selle peal ei olnud traadist kuplit, mis koera tuleku eest kaitseks. Ajaloo hääl ütles, et see tsivilisatsioon häviski. Sõitsime laevaga sadamakaile. Ütlesin, et laev sõitis karile. Tegelikult ei saanud ma aru, mille poolest kaile sõitmine karile sõitmisest erineb. Isa sidus kuuris laeva kinni, aga seal töötav naine näitas, et tuleb siduda teisiti. Pille ütles sadamahoones, et sel ööl paneb ta jalad kõrvalvoodile, nii et mina saan sirutada jalad meie voodite vahel olevale voodile. Seal sadamahoones olime me varem naridel maganud, nüüd olid need laotud täis surnuid. Tõnu oli isale rääkinud, et ta annaks mulle kolmanda luulekogu väljaandmiseks raha, aga mina ei tahtnud enne eelmiste läbimüümist kolmandat välja anda, pealegi leidsin, et isa ei ole rahamasin. Kuulsin kodus läbi ukse, et ema räägib ka esikus isale, et ta mulle raha annaks. Tahtsin minna ütlema, et seda ei ole vaja.