teisipäev, mai 01, 2007

Tellitud ajakiri

Olin raamatukogus. Sain seal kätte esimese numbri ajakirjast, mille olin koju tellinud. Aga see polnud see ajakiri, mida ma enda arvates olin tellinud, vaid üks teine, samuti ingliskeelne ajalooajakiri. Rääkisin ühele mehele, et saadud ajakiri ei ole nii hea, sest selles on lühemad artiklid. Mees võttis ajakirja oma kätte, ja mul oli seda raske riiulist uuesti üles leida, aga siiski leidsin. Võibolla olin tellides kogemata kirja pannud vale pealkirja. Või olid levitajad sarnased nimed segi ajanud. Aga selgus, et ma sain mõlemad ajakirjad, sest neid edastati komplektina. Nais raamatukoguhoidja rääkis, et kui ta nägi, et ma selle ajakirja tellisin, kujutles ta vaimusilmas, kuidas klaas veriseks värvub. Lootsin siiski ajakirjaga koju jõuda. Veri võis sümboliseerida ka ajaloo verisust.

0 vastukaja: