kolmapäev, juuli 04, 2007

Terad laual

Olin lisanud Oudekki blogile kommentaari. Kommentaari teemaks olin märkinud "ERSP ja kristlus". Kommentaari sisu ei olnud kooskõlas Oudekki seisukohtadega, ja ta kustutas selle ära. Mõtlesin, et panen kommentaari uuesti üles, kirjutades juurde veel, et kui Oudekki selle uuesti kustutab, siis ma ei loe tema blogi enam kunagi. Aga edasi mõtlesin, et parem on mitte sellist lubadust anda, muidu ma võin seda kahetsema hakata. Ja pole ka päris kindel, et kommentaar on sihilikult kustutatud. Tegemist võib olla ka mingi tehnilise probleemiga.

Pidin sisestama arvutisse artikleid ühe raamatu jaoks. Isa ütles mulle, et ma selle tööga seoses kellelegi helistaksin. Ma ei saanud täpselt aru, mida ma rääkima peaksin, nii et ma ei helistanud. Isa oli öelnud, et ma paneksin sinna raamatusse ka ühes ajakirjas ilmunud Tagore Hitlerit pilkava luuletuse. Mõtlesin selle siiski panemata jätta, sest Tagore luuletus ei olnud artiklite autori oma. Pealegi olin varemgi öelnud, et ma ei saa aru, miks Tagore luule inimestele meeldib. Kui isa oli läinud, tuli varsti üks teine mees. Kuna ma ei olnud kindel, kas ta on koostatava raamatu autor, tõukasin ta vastu ühe korteri ust. Aga kui selgus, et tema see siiski on, hakkasin temaga sõbralikult rääkima. Ta ütles, et ta maksab mulle töö eest 1600 krooni. Vastasin, et ma ei võta talt raha vastu, sest maksma peaks kirjastus. Pealegi maksab kirjastus rohkem. Aastal 2000 sain raamatu sisestamise eest 2000 krooni, vahepeal on nii suur inflatsioon olnud, et nüüd peaksin saama juba 3000. Kuigi ei ole kindel, et kirjastus inflatsiooniga arvestab. Küsisin mehelt veel Tagore luuletuse kohta. Selgus, et raamatusse tuleb see panna sellepärast, et sellele järgneb ajakirjas teiste hulgas selle mehe kommentaar, mis tuleb samuti sisestada. Seda, et seal on tema kommentaar, näitas see, et luuletuse all oli sellest mehest foto. Ta imestas, et isa on teda tema noorepõlve fotolt ära tundnud, mida näitavat see, et isa on teinud fotole risti. Mina vaidlesin vastu, et rist võib ka trükitud olla. Aga otsitavat kommentaari me üles ei leidnud.

Peep ja Kristjan G. mängisid malet. Olin eemal, aga kuulsin, kuidas Peep naerma hakkas, arvates, et Kristjan tegi lolli käigu. Läksin vaatama. Paistis, et Kristjani käik ei pruukinudki loll olla. Laual oli veel palju nuppe, aga kõik need asusid kuningatiival. Mäng jätkus. Varsti tahtis Peep tähtsa näoga ühte käiku teha, aga Kristjan näitas, et see käik pole võimalik, sest Peebu kuningal on tuli. Tule tõttu kaotas Peep ühe suure nupu. Peebu kuningas asus viljaterade keskel, mis võimaldas Kristjanil sellele varsti ratsuga umbmati panna. Aga Peep lükkas viljaterad ühte hunnikusse kokku, vabastades nii kuninga ümber ruumi ja käies tulest välja. Naisabikohtunik ütles kommentaariks, et nüüd oleneb, kas viljaterad on nupud. Kristjan alistus. Ütlesin talle, et ta oleks pidanud minema ja kutsuma põhikohtuniku, et küsida järgi, kas Peebu liigutus oli reeglitega kooskõlas.

0 vastukaja: