teisipäev, juuli 24, 2007

Vana ja uus tuttav

Vahetasin ühe tüdrukuga kirju, aga kui ma temaga Tallinna Ülikoolis kohtusin, siis nägin, et ta ei tee minust üldse välja. Seetõttu lõpetasin temaga kirjavahetuse ära ja hakkasin selle asemel suhtlema teise tüdrukuga, keda ma esimest korda nägin samuti tol korral Tallinna Ülikoolis. Varsti jõudsin järeldusele, et tegin valesti, sest esimene tüdruk oleks minuga tegelikult kirju edasi vahetanud, ainult suuliselt ei tahtnud rääkida. Pealegi avaldas uus tuttav "Postimehes" sellise artikli, millega ma ei saanud kuidagi nõustuda. Artikli juurde oli märgitud, et ta on Tartu Ülikooli õppejõud, artiklis kirjutas ta, et kui on valida lugemise, raadio kuulamise ja televiisori vaatamise vahel, siis tuleb valida televiisori vaatamine, sest televiisor teeb kõik puust ette. Ma sain aru, et talle võib televiisori vaatamine paremini sobida kui mulle, aga tema mõtted tundusid ikkagi imelikud. Ariel vaidles sellele õppejõule midagi vastu, millele õppejõud vastas uue artikliga, et Ariel peab endale panema külge märgi, et ta on ohtlik. Ariel avaldas lühikeses võrgukommentaaris sellise vastuse üle imestust.

0 vastukaja: