neljapäev, november 15, 2007

Esitlus

Eile helistati mulle ja küsiti, kas ma T. Kulmari raamatu esitlusele lähen. Vastasin, et ma ei teadnudki, et see toimub. Nüüd sain teada ja läksin kohale. Autor rääkis minu osast raamatu toimetamisel, et kui ta sai minu märkustega väljatrüki, siis see oli kirju. Minu märkused olevat olnud väga kriitilised, ma olevat leidnud ilmselgeid loogikavigu, mida varem keegi märganud ei olnud, ja minu märkuste läbivaatamine olevat võtnud aega pool aastat. Tegelikult jättis raamatu käsikiri mulle positiivse mulje. Märkusi tegin vähem kui "Eesti ajaloole", sest Kulmari raamatu teema oli võõram. Märkused ei olnud eriti kriitilistena mõeldud, vaid sageli küsimuse vormis, sest mina ka ei teadnud, kuidas õige on. Autoril minu mälu järgi kulus nende läbivaatamiseks märksa vähem aega kui ta kõnes ütles. Esitlusel esitati ka indiaani muusikat. Ühelt esinejalt küsiti esinemise ajal raha. Ta vastas, et kui küsija segamist ei lõpeta, siis ei saa ta raha ka edaspidi.

0 vastukaja: