pühapäev, november 11, 2007

Välk läbi kõrvade

Ühes lasteraamatus pistis üks tegelane äikse ajal pea aknast välja, välk lõi läbi kõrvade ja kõrvad jäid kurdiks. Samas raamatus lasi üks tegelane ennast igal aastal mesilasel nõelata, sest pidas seda tervisele kasulikuks. Ühes blogis kirjutati, et ilukirjandusest on raske midagi uut leida. Tegelikult leiab heast raamatust midagi uut igalt leheküljelt. Kui esimesel lugemisel ei leia, siis sama lehekülge uuesti lugedes juba leiab. Refereeritud raamat ei ole uus, aga ma pole seda varem lugenud. Kui kedagi huvitab, kas ma lugesin varem seda kohta nõelavatest mesilastest või nägin täna kirjutatud unenägu herilastest, siis unenägu oli varem.

1 vastukaja:

Tiiu ütles ...

Nii nagu Sina suhtud, on omane rahulikule ja tasakaalukale, mina olen kärsitu ja ei malda seda iva alati otsima hakata. Mul oli kunagi aga täpselt samasugune jutt iga filmi kohta, mil ma imestasin, et inimesed saalist lahkuvad. Need olid tavaliselt väärtfilmid.