laupäev, detsember 08, 2007

Tartu kiirmale meistrivõistlused

Täna mängiti Tartu selle aasta kiirmale meistrivõistlusi, mõtlemisajaga 15 minutit kummalegi mängijale. Osavõtjaid oli 24. Võitis Pavel Vorobjov 6 punktiga 7 mängust. Mina olin reitingu poolest paigutuselt 12. ja mängisin välja 12. koha 3,5 punktiga. Kohtusin ühe reitinguta mängijaga ning kuuega, kelle reiting oli minu omast kõrgem. Need kuus tulid kõik esimese kümne hulka. Esimeses voorus mängisin reitinguta vastase V. Ruusmanniga. Vangerdasime erinevatele pooltele, ründasin rohkem mina, kuid kaotasin ise matiähvarduse tõttu ratsu. Selle löömise asemel pakkus vastane viiki, nähtavasti oma kogemusi väikesteks hinnates. Võtsin viigi natukese mõtlemise järel vastu. Teises voorus oli vastaseks J. Raidväli. Vastumängu saamiseks kahisin kaks etturit. Vastase kuningas oli lagedal, ta jäi ajapuudusesse ning jättis ette vankri ning kaotas. Kolmandas voorus T. Metsalu vastu jõudsime vankri ja ratsu lõppmängu, kus mul oli liputiival üksik vabaettur, aga seis paistis võrdne olevat. Nägin, et vastane ähvardab panna kahvlit, aga viisin kahe käiguga kuninga väljale, millele sai ikkagi samast kohast tuld anda ja niiviisi vanker ära võtta. Alistusin. Neljandas voorus oli vastaseks L. Volpert, kes valis terava avanguvariandi, kus sai halvema seisu ja kulutas minust umbes kolm korda rohkem mõtlemisaega. Otse enne materjali kaotamist tema kellanool kukkuski. Viiendas voorus oli vastaseks A. Abram. Vangerdasime erinevatele pooltele ja enne vangerdust kahisin rünnaku nimel etturi. Kui vastase mõtlemisaeg hakkas läbi saama, jõudsime mulle võidetud seisu. Viimase käigu ajaks oli mõtlemisaega vähem juba minu kellal, kuid jõudsin mati peale panna. Kuuendas voorus oli vastaseks H. Reima. Tema avanguplaan tundus kummaline, kuigi valged olid temal. Minu seis paistis olevat parem, kuid matti panna püüdes käisin ette vankri ja kaotasin. Seitsmendas ja viimases voorus olid mul jälle mustad, vastaseks P. Narusberg. Ta mängis avanguvarianti, mida ma ei tundnud. Andisn kiiresti ära etturi ja nõrgestasin kuningaseisu. Seejärel hakkas vastane ettureid tagasi kinkima, pidades neid üleliigseteks. Lõpuks pani ta mulle etturiga mati. Et tulin esimesse poolde ja parandasin reitingut, olen kokkuvõttes tulemustega rahul.

0 vastukaja: