teisipäev, detsember 18, 2007

Vasaraheitjad

Kuna Venemaa oli muutunud Eestile ohtlikuks, muudeti raadio kogu laineskaala eestikeelseid saateid edastavaks, kaotades tummad kohad, et inimesi sündmustega kursis hoida. Et Venemaa võib Eestit rünnata, see paistis juba ühe blogi ühest kahjurõõmsast lausest. Blogi omanik oli ilmselt Venemaa käsilane, kellel oli Venemaa plaanide kohta informatsiooni. Blogi omanik ise praegu vist Eestis ei viibinud. Venemaa tegeles parajasti kõigi endiste liiduvabariikide tagasivallutamisega. Raadios öeldi, et ka siinsed venelased ei suuda siinse eluga kohaneda. Juhtisin teiste toasviibijate tähelepanu sellele, et katlamaja korsten tõuseb kõrgemale. Mulle vastati, et see tähendab, et purustuste tekitamine on alanud. Raadiosaatjad pidid lennukeid alla tulistama, aga enamasti olid nad väga piiratud tegevusraadiusega. Hakkasin voodi alla peitu pugema. Üks pomm langes ka meie maja peale, aga öeldi, et see suuri purustusi ei tekitanud. Televiisoris näidati kergejõustikku. Küsisin, kas need kergejõustiklased on vasaraheitjad. Klaus küsis vastuseks, et mis asi on kergejõustik. Sellega ta tahtis vist öelda, et see on laiem nähtus. Võistluse lõpetajad võtsid särgi seljast. Öeldi, et ega nad ei tee seda naha näitamiseks, vaid riiete vahetamiseks. Läbi toa kõndis üks naisisik, kes palus mul silmad kinni panna. Kui ta oli toa teise otsa jõudnud, lubas ta mul jälle silmad avada. Jõudis kätte hommik. Märkasin, et Vene vallutajaid ei ole enam kuskil näha. Siis oli Eesti vist rünnaku tagasi löönud. Gruusia oli ka Venemaa rünnakuid korduvalt tagasi löönud.

Üks inimene kirjutas mulle, et ta tegi uue blogi, kus ta viitab ainult minu blogile. Ei olnud selge, mis on tema eesmärk, sest tal oli alles ka muid blogisid, kus ta viitas rohkematele blogidele ja uue blogi sisu jäi mulle segaseks. Vaatasin ka ühe teise inimese blogi. See ei paistnud olevat rahul uues blogis mulle viitamisega. Ta nimetas uue blogi omanikku kaunitariks ja kirjutas, et ta ei tea ühtegi teksti, mida kaunitar ei oleks kasvõi riivamisi lugenud. Ühel inimesel oli juba ükskord selline blogi olnud, kus ta ainult mulle viitas, aga siis oli põhjus selgem olnud.

0 vastukaja: